Tuesday, November 04, 2008

Karom

Sekarang ni kat company aku, tgh sibuk minggu sukan. Macam2 events yang dorang dah programkan. Macam sukan zaman sekolah2 dulu siap ada rumah sukan tuh. Nama rumah sukan tuh plak bukan main lagik .. Kappa, Omega, Sigma dan Zeta. Ntah mana dorg dpt nama2 ni pun aku tak abis buat research lagik.Dijadikan cerita aku tersenarai dalam rumah Zeta. Kaler apa aku pun lupa lak nak check ... poyo jek.

Event sukan ni ada indoor and outdoor. Disebabkan aku nih dah berzaman ler sesangat tak join mana2 aktiviti sukan, so ntah cemana laa aku leh terofferkan diri untuk join one of indoor games which is yg paling aku rasa senang dan seswai >> KAROM. Then comes the time when ketua game tetiba call aku untuk sesi latihan. Laa ada latihan gak rupernya karom ni. Ingatkan main jentik jek. So aku pun dengan kobar2nya pegi le ke sesi latihan. Tuh diaa tetiba dengar ada lak rules n regulation dia. Ni boleh tuh tak boleh .. seingat aku ler duolu2 aku main karom ni tak ada lak rules sebegitu. Main taram jek .. hahahahah. Apa pun sebagai tanda hormat pada otai2 lama, aku pun ikut je la.

So far dah 3 kali pegi sesi latihan, alaahaaaiii skill aku dah menjunam ke tangga 100 kot. Aku pun tak tau ler leh contribute byk kat team or not. Apapun dapat tempat ke-4 pun jadi la. Ada gak hadiahnye. Not bad laa kan. Hahahahha ... So kite tunggu dan lihat aje laa nanti. Match will be on 6, 7 and 10 November nih. Berdebau-debau gak nih nak tunggu match day. Ohhh dear cemana laa ropernya nanti ...

No comments: