Monday, September 26, 2005

Penangan Joe

Last week aku diperkenalkan pada satu blog >> Joe Perantau <<

Aku jadik macam terpukau jer dan ralit membaca citer joe nih. Hebat betul penangan cerita Joe, sampai weekend pun rasa bosan sebab tertunggu2 hari isnin nak sambung baca blog Joe. Maklum la kat umah aku tak de internet. Hahahahah ... Rasanya Joe ni sesuai jadi penulis skrip movie or lakunlayar. So sesapa nak join aku menjelajah pemikiran dan cerita menarik (bg aku la) dari si Joe nih, meh laa kite beramai2 ker


Anyway to Joe ... take care, kalau dah puas dok Amerika tuh, balik la .... I'm sure your mother is waiting for you, tak kira susah or senang.

3 comments:

JoeBangla said...

:-)

jibam70 said...

dari jemapoh ke manchestee... nak blogging ni kena banyak merantau kot baru boleh buat novel blog then filemkan..hehehe

Fara said...

boleh apa mengembara alam maya...ok la tuuu..lain padang lain belalang..lain blog lain cerita..