Friday, September 16, 2005

Last 3 Days

Mana aku pegi 3 ari lepas ?????? Ada gak orang yg bertanya .... hmmm ada gak orang yg perasan ketiadaan aku ropernyer. Aku ingat aku nih invisible person... hahahah

Actually for the past 3 days yang lalu, aku kena attend Symantec Partner Boot Camp kat A Famosa Resort, Melaka. Boot Camp??? Apa menatang tuh ... ada kena mengena ngan pakai boot masuk camp ker ???? Hahahah ... iskk takde ler macam tuh. Actually dia more on product update and presentation on Symantec dan Veritas product untuk semua partner dan customer mereka.

3 hari yang memenatkan. Mana tak nyer, 2 ari full ngan attending those presentation... sampai tertido-tido. Pastu last day tu siap ada exam lagi lak. Dah ler lama bebeno meninggalkan aktiviti2 exam nih. Jenuh gak aku ... terkial2 lak tuh even though open book.

Overall aku rasa, ada pro and cons gak pegi 3 ari nyer camp nih. Pro nyer ... ada la gak info baru yang aku dapat, walaupun ada masa tuh aku lebih banyak belayar daripada berjaga :D. Cons nyer lak ... letih, sebab event dia full sangat. Nak jejalan tak leh la, malam tu just pegi cowboy town jer. Itupun sebab tu aje la yg paling dekat and itu jer laa free voucher yg kitorang dpt. Anyway details on our leisure time there will coming soon in this blog. Tunggggggguuuuuuuuuuuuu ....

4 comments:

jibam70 said...

Aku pun x ingat langsung kau ada ke tak sehinggalah masa nak nikmati pizza semalam, baru teringatkan kau...selamat pizza aku hehehehe

Fara said...

nyumnyummmmmm....hikhik! takper kak, there;s always next time for pizza, tapi boot camp tak dtg selalu.. ahakssss...ala..jamal kan baik pemurah org nya..best la jamal! eh, ni bukan blog ko ek jamal? erk..silap tmpt nk puji nii

Mus5h said...

haaa ... nak tambah satu lagi cons nyer >>>>> terlepas pizza dari jamal ..... arghhhhhh ....

ellyn said...

hahaha...piza oh piza....mkn ler jugak 2 slices mus...tak per utk u...