Wednesday, September 28, 2005

MOVE ....MOVE ..... Movin Again

Moving again. Starting from tomorrow kitorang dah kena pindah opis lagi. Ikut projek baru. Dari October 2004 ntah dah berapa banyak kali pindah opis dah kitorang ni gamaknya. Mula2 pindah dari project office balik ke HQ. Then dari bangunan baru kat HQ tuh kami kena pindah plak ke bangunan lama sebab company dah bertukau. Now kena pindah balik project office for the new project lak. Pindah ... pindah.... pindah .... Pindah umah, pindah opis .... agaknya word 'P-I-N-D-A-H' ni dah synonim ngan aku or mcm dah kena badi Joe jer ni :-D asik pindah randah jer ...... (jgn marah aaarr joe ...)

Dari semalam petang lagi dah kena berkemas. Amik kotak, put in all the files and things that is needed. Mana yg rasa tak berkenaan tuh ... tong sampah ler jawabnya destinasi akhir mereka. :-D Hari ni sambung lagi sket kemas itu kemas ini. Hmmm rasa sedey laa plak nak pindah dari opis sedia ada nih. Agaknya sebab dah rasa seronok dok sini tu pasal dia rasa malas jer nak pindah opis sana tuh. Dah laa kat area opis baru tu area jam. Pagi petang jam... minggu depan dah nak mula posa. Lagiiiii laaaaa jammmmmmm .......

Hari ni plak kat opis ni, ada celebration Birthday Mr Tan. Our company Account Manager. Sibuk betul mereka2 tuh buat preparation makan2 untuk the celebration. Hehehe .... makan lagi....

Anyway .. starting from tomorrow until maybe next week. Aku maybe takde connection ngan dunia internet nih. Nak buat camana opis baru line internet tak settle lagi. So terpaksa laaa aku meninggalkan blog Joe Perantau yang aku memang tak penah miss everyday membacanya, email aku, ym ngan geng2 kamcing and bla ..bla... blaa.. Hopefully nanti cepat laa ada internet. Hmmm rasa bosan jer kalau tak de internet connection nih sebab projek pun lom start betul2 lagi. Asik meeting jer yg tak kemana tuh .. user still tak faham2 pun apa tugas2 diorang. Pi mai pi mai camtuh gak ... stagnant ... tak bergerak gerak pun .. Takde improvement langsung ... Tu pasal semenjak dua menjak ni aku lebih byk abis masa kat dunia blog nih. :-D

To my pembaca blog yg tetap .... will c u later. Adiosss .... Sayonara .... for now laaa ... :D

2 comments:

jibam70 said...

korang macam nomat & badwi la... sebenarnya aku risau sangat...risau korang dipanggil semula ke HQ...

Mus5h said...

apa laaa nko nih ....bukan aku rela berpindah randah nih .. aku rasa aku pun risau laa ... risau kot2 nko yg kena pindah sini ..hahahhaha