Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tahun Baru 1430 Hijrah dan 2009

This year rasanya memang masa begitu cepat sangat berlalu. Hari ni jek dah 31 Disember 2008. The last day of the year. End of the year already. So many things happened this year. Suka ... duka ... sumernya akan menjadi sejarah once 1 Januari 2009 menjelma esok.

Sempena kedatangan tahun baru, aku berharap agar tahun yang mendatang ini akan memberikan sinar yang cerah dan rezeki yang lebih baik juga buat kami sekeluarga.

Semoga aku juga dapat menjalankan kerja yang diamanahkan pada aku dengan lebih baik lagi. Insyallah.

Kepada sumer rakan2 diluar sana samada yang mengenali aku secara langsung dan tidak langsung, aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru (both Hijrah dan Masehi) semoga hari2 kite yang mendatang diberkati dan dirahmati allah. Semoga kite sama2 berhijrah ke arah yang lebih baik daripada apa yang kita ada pada waktu ini. Insyaallah ... Amin ...


No comments: