Friday, December 12, 2008

Sekejapnyerrr ...

Aku perasan sejak dua menjak nih masa betul2 cepat sangat berlalu. Kalau dulu masa aku keje kat SCB, rasa lama betul nak tunggu datangnya weekend. Padahal keje situ, datang je opis terus dok kat station aku, terus buat keje. Takde nyer nak merewang2 asik dok ngadap PC jek la. Banyak mende nak kena buat, siap ada list lagi. Tapi still rasa lama nak abiskan satu hari tu. By end of the day, dah kepenatan sebab otak dah guna tahap maximize.

So apakah sebabnya aku rasa bila keje kat tmpt sekarang nih masa berlalu cepat sangat ... hmm apakah aku tak ada keje.. uishhhh ... banyak gak keje sebenarnya. Tapi mungkin tak terlalu stress kot. Or maybe sebab now, aku nyer scope keje banyak masuk meeting. Dok dlm meeting, mang rasa kejap jek tapi tgk2 dah pukul 12. Then next meeting, tgk2 abis dah kol 5. Mana laa tak kejapnye satu ari tuh abis kannn .. Yorr laa agaknya sebab tuh laa kot.

Tapi ntah kenapa aku rasa tak puas ati jek sbb masa berlalu terlalu cepat. Maybe sebab aku rasa aku ada benda nak kena buat tapi tak "TER" buat lagi but then tiba2 tgk dah end of the weekday. Tuhhh ler pasal sebenarnya yg aku rasa tak sedap ati jek bila masa terlalu pantas berjalan. Well sebenarnya dah akhir zaman nih, mang masa dah semakin singkat. So aku harap laaa .. by next week aku leh organize balik sumer mende yang aku nak buat tu so that aku tak de laa rasa masa cepat sgt berjalan tapi keje aku tak jalan2 .... ahhahahah ...

Anyway selamat bercuti hujung minggu for all of u ..... n for me too ...

2 comments:

Fara said...

Cepat masa berjalan, kang tak sedar dah nak dapat menantu ... hahahah!

Mus5h said...

Haaa tuh laa pasal. Sapaa laa bakal menantu tuh kann ... hahaha