Wednesday, July 19, 2006

Latest Update

Actually aku betul2 tak tau apa nak tulis sejak kebelakangan nih. Selalunya bila tgh melayan jam time balik keje kat dlm keta tuh byk laa idea dok melintas2 kat kepala nih yg nak aku curahkan kat dalam blog nih. Tapi bila sampai je depan PC nih selalu aje idea tuh dah ilang ntah ke mana2 agaknya.

So aku rasa nak masukkan citer sarah jer laa kat sini. Last week ada jusco sale for members kat alpha angle wangsa maju. Aku tak done ler nak pegi sebab la nih tgh sibuk byk keje sket .. nak amik EL pun tak done. So aku kirim jer kat opismate soh carikan baju utk sarah. Sarah skrg dah makin semangat, baju yg ada tuh pun byk yg dah tak baper muat and dah lusuh. So sebab aku nak g sendiri tak leh, aku kirim jer la. The next day datang keje, my fren tuh bawak ler baju tuh. Heeee comel jer tgk baju tu. Tuh baru baju, lom dipakaikan kat budak tembam tuh lagi.

So ari sabtu (weekend) tuh, kebetulan ari nih mood abah dia so excellent, pepagi abah dah cakap nak pegi Jusco Equine Park (yg baru bukak tuh). Apa lagi, mama pun berkobar2 laaa nak pakaikan sarah ngan baju baru nih. Hehehe ... Comel jer dia. Photobucket - Video and Image Hosting
Pegi Jusco apa lagi, main area yang aku tuju is baby punya section. Nak tgk stroller. Tak larat dah nak kendong sarah lelama kalau berjalan. Dia pun dah nearly 6kg. Kejap jer tangan dah kebas.

Sampai tempat stroller tu apa lagi, hehehe dok belek2 laa stroller yang ada. Saje jer tuh bagi hint kat abah sarah ... last2 termakan gak hint mama nih. Dapat laa sarah stroller satu. Terus jer letak dalam stroller and dia pun sedap jer tido. Cumanya .... alamakk .. apa laa mama nih tak amik pun gambar sarah with the new stroller tuh ... jalan2 kat Jusco lak tuh ... Foul tuh .. Photobucket - Video and Image Hosting

4 comments:

Fara said...

olololooo... bila la nk jumpa sarah lagi ni ... sure sedap cium2 sbb pipi tembam huhuu ..

cepat ler jalan2 lagi pakai baju baru lain2, WITH stroller! haha ..

Haa... biasa ler tu, mama2 mesti tuju tmpt baju baby kalau ke mana2 supermarket .. berjam-jam kat situ pun tak per .. sebab geram sangat tgk baju2 baby yg comel2 tu ... :-)

Fara said...

alamak, mana msgbox akak.. nk tinggal2 pesan yg tak relevan ngan entry tadak tmpt ler .. rock you tuh, comel gituuu .. tinggal lagi lom ada caption .. huhuhu ...

Mus5h said...

alamak ... msg box dah ilang ker .. laaa ... nnt ekk .. maintenance .. ehhehe

Zul Abdullah said...

MM... emm tangan saper tu yer...?