Wednesday, July 19, 2006

Blog Anniversary

Dalam diam tak diam baru aku perasan rupernya dah masuk setahun lebih aku mengaktifkan diri dalam dunia blog nih. Anniversary aku patutnya bulan Mei lepas tapi time tuh kan aku tgh maternity leave so mang tak ingat langsung. And after naik keje nih and did a few updates, tak terperasan lak aku dah ada entry for one year. Cuma dalam pada tgh dok ubah2 template blog nih baru ler terperasan.

Hmmm banyak gak entry aku dah buat dalam nih rupernya.Hehehe tak sangka pulak aku leh tulis mende2 macam nih. Unbelievable betul. To my sifu, she knows who she is, thanks for introduce me to this world. Still learning. Still admiring ur way of writing blog and all those stories ... (mak .. nak g ayen). Pada yg lain yg pernah singgah ke blog nih dan meninggalkan sepatah dua komen ... tima kasih gak. Yang dok singgah tapi tak de tinggalkan apa2 komen tuh pun tima kasih gak. At least singgah membaca tulisan aku yg tah apa2 nih kan. So happy blog anniversary to aku ...

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

6 comments:

Fara said...

(alamak... mana lah icon blushing ni...)

hahaha!!!

caiyaa lahh ... nanti sarah besar, sarah baca cerita mama ... :-)

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

ellyn said...

hehehe......hepi anniversary @}----

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonymous said...

Thanks to all ..

Errr cikgu .. hehe .. tuh kena ajor lak cemana nak letak icon blushing tuh

Angah said...

wahhhhh.. dah setahun eh.. aku gak masih merangkak ni!!