Tuesday, September 20, 2005

Cowboy Town

Ni actually sambungan kisah yang lepas which is partner boot camp di A Famosa. Kali ni aku nak bercerita tentang leisure time yang kitorang spend during that 3 days.

Siang hari tak payah cerita la sebab pack dengan attending presentation from the organizer. So waktu malam saja la yang kitorang free untuk pergi ke mana2 saja. Memandangkan pihak organizer iaitu Symantec ada memberi voucher entry pass ke Cowboy Town yang terdapat di sini, maka kami tidak melepaskan peluang untuk ke situ selepas selesai makan malam di hotel.

Cowboy Town ni terletak berhampiran dengan hotel di mana kami menginap selama 3 hari ni. Kalau diikutkan jalan kaki aje pun boleh ... tapi sebab dah letih sangat, kami tunggu aje kenderaan yang disediakan untuk membawa kami ke situ. Sampai jer kat entrance cowboy town tuh, kami pun tunjuk laa entry ticket untuk masuk ke situ .. then mamat yg jaga entrance tu terus amik tiket tu and pasang kat tangan aku.... Ehhh .. aku rasa macam baby or patient ler plak ... siap kena tag kat tangan ...


Sampai kat dalam tuh, kitorang pun sibuk ler mencari tempat menarik yang ada life events dalam cowboy town ni. Mana la tau ada cowboy naik kuda kejar penjahat ker ... ala ala macam citer cowboy dalam tv tuh. Tapi harapan tu meleset .. tak ada pun. Yang ada cuma Red Indian buat performance. Tapi dorang sumer tu bukan ler red indian betul ... local people pun ... just acting like red indian and perform the red indian fire action/stunt. Pastu ada pulak parade performer2 yang ada dalam cowboy town ini or to be specific all performer yang involve any performance dalam A Famosa Resort ni. Siap ada animal parade, kereta berhias even belly dancer pun ada ... fuhhhh ... nasib baik yang tuh aku tak amik gambo ... :D


After watching all those events kitorang balik bilik terus. Apa lagi .. bukan ada apa2 sangat yang boleh dibuat or dilawati kat situ time memalam nih. Kalau siang banyak gak laa tempat yang boleh pergi ... waterpark dia or animal safari. So sebab tak leh kemana ... balik bilik laa .... and terusssssssssss TIDOOOOO .... ehheheheh ... coz tomorrow got another day to attend the seminar.

4 comments:

ellyn said...

teringinnyer....nak tgk abg api tu...hehehe...nak test try

Fara said...

ko nk test try abg api ke? bahaya tuuuuu....kang ada yg ber'api-api' nanti...

ellyn said...

haha...api oh api...mmg panas tapi kalau sejuk sgt kena panas gak

jibam70 said...

tea o aih beng soa, kuwang maneh deh!