Monday, July 11, 2011

New Toys In The House



Ermmmm .. dah lama bebenonya saya dok rekey2 these 2 items. Nak kata saya ni rajin sgt bab2 cooking ni tak lerrr sesgt .. Tp tetiba rasa perlu je ada mende ni sbb skrg ni kalau nak beli kek ke muffin ke kat luar tu satu hal harga dia satu lagi hal rasa dia tak tentu sedap lagi. N one more thing, kalau laaa nak soh kakak saya buatkan pun, nak kena amik bagai kat umah dia .. so that's why i think i really need to have these toys in my house.

Diseabkan projek kabinet dapur telah tidak mendapat kelulusan secara rasmi dpd boss kat umah tuh, so duit kutu yg saya dapat bulan lepas tuh, saya salurkan ler ke 2 jenis toys idaman saya nih. Hmm mang rasa berbaloi sebab kalau tak beli mende2 macam ni duit tu nanti tak tau ke mana peginya .. tetiba jek dah abis. Hohhh kan tak best. So bila ada mende2 ni depan mata at least merasa laa gak duit tuh digunakan ke saluran yang betul .. hehe ..

So at last dapat laa gak 2 toys nih .. :D


Multicooker yg ada steamer punya pot
- ni sebab mak selalu soh beli periuk kukus beso tuh which saya selalu tak beli2. So multicooker ni bagus gak, leh buat masak kalau gas abis, leh kukus kuih, pulut (makan ngan serawa durian .. perghhh .. )

Elektrik Oven - ELBA pun jadik laa
Leh ler buat kek, panggang ayam, dan mcm2 lagik ..




4 comments:

pizli.mw said...

Panggang jangan tak panggang hahaha..

Mus5h said...

Kena mintak resepi nih .. hahaha .. nasi arab n ayam dia ..

Fara said...

waaahhhh!!! yey! dah beli ... raya tahun ni leh la menu ayam panggang .. wooooOOT!

ellyn said...

yeay.....agree with fara...this raya kita serbu umah mus