Wednesday, November 10, 2010

Birthday Lisa ..

Sib baik sempat beli kek ..

Lisa 3 tawun


Sekejap jek masa berjalan .. pejam celik pejam celik .. Lisa dah 3 tahun. Dah 2 3 ari ni aku dok tanya dia, "Lisa nak apa besday nanti??". Dia just geleng2 kepala n cakap tk nak besday. Pelik sungguh anak dara kenit sorang nih. Kalau tanya Sarah sure panjang lebar wishlist dia. Tp yg nih dok asik geleng kepala sambil buat mata menjeling.




Mlm tadi aku rekey2 lagik apa yg dia nak, sumer taknak. Last2 bila aku cakap "Mama bawak kek ngan gula2 bagi kawan2 kat sekolah nak tak?". Terus jek dia angguk nak and 1 more addition "Lisa nak kek yg ada barney tuh" ... Haa Barney saja laaa pujaan hati dia.




Since lately ni aku tak berapa mampu nak berbelanja lebih2 .. so aku harap ada laa rezeki dlm beberapa hari ni so that i can fulfill my dotter wish tu. Apapun aku doakan semoga Lisa makin pandai dan insyallah semoga menjadi anak yg solehah.











3 comments:

pizli.mw said...

Eh jap.. Lisa nak hantar tadika ke stay kat nursery lagi? hehe..

Mus5h said...

Lisa ...
Dia masih stay kat nurseri sbb dia lom minat sgt kaler2 or baca2. Dia masih dok berangan main masak2 jek. So let her dok nursery lagi ngan Aimy. Only Sarah je for the time being. Lgpun tak affordable sgt buat masa ni nak anto 2 org skali .. hohoho :D

Fara said...

wah peminat Barney rupanya Lisa .. :-) insya Allah ada rezewki dapat ler kek barney idaman kalbu :-)

happy Birthday Lisa .. moga sehat2 selalu so mama relax sket :-)