Monday, May 10, 2010

Hapdet .. Hapdet ..


Mang ler teramat susah betul aku nak hapdet blog aku nih. Since the last hapdet tuh, mcm2 hal jadik. Antaranya aku tak leh access blog sbb dah kena blok kat opis. Kat umah plak aku takde intenet access. Then aku dah sort of kemalasan sbb dah semester akhir peknen. Then lagik aku deliver my baby and on maternity leave for 2 months.

So terbior je laa blog aku di bersama sawang2 yg semakin tebal meliputinya.
Lately lepas aku balik keje nih aku tgk all the block mcm telah dibebaskan. So aku amik peluang ni untuk hapdet blog ni dan bebaskan plak dia dpd sesawang2 yg makin cantek nih.

All these while, the best part is aku selamat melahirkan sorang lagi puteri yg comeyyy. Kami namakan dia Nur Aimy Afiqah. Nama ni hubby aku dah lama chop lebih kurang since 2nd trimester aku peknen. Tapi dia pilih nama "Aimy". Nur yg depan tu mang standard nama utk anak2 perempuan kami. Tapi aku rasa macam pendek jek nama Nur Aimy tuh. Pening gak nak jadikan panjang sket nama tu utk same standard ngan kakak2 dia. Haahaha .. Last minute before hubby g register nama tu, last2 baru aku confirm kat dia aku nak tambah dengan nama "Afiqah". So jadi laa Nur Aimy Afiqah.


Dlm pada tu, ada gak laa citer2 terkini, cam ... hehehe .. kami dah letgo saga merah kami tu dan tukau ke grey livina ... alhamdulillah, rezeki anak2. Detail on that insyallah will come in other hapdet (kalau ada laa ... )

Aku rasa post ni dulu laa .. nnt post lagi other. Nak berkejor nak balik nih .. Skrg ni balik kena on-time. Anak dah 3, tak terkejor kalau balik lambat nnt ..


4 comments:

ZoOLoO said...

setuju2! setelah sekian lama. tiba2 tgk 1st dalam list blog sy.
btw, congratz dpt baby. cute!

Fara said...

aiyohhhhh!!!!!!!!! pendek sangat nii!!!!!!!!!

saya tumpang happy atas benda2 best yg datang kat aka :-)

pizli.mw said...

alhamdulillah ada rezeki untuk anak-anak.. kitaorang ni takde lagi haha..

Mus5h said...

Zool : smlm test jek leh plak bukak blog ni so tu yg terus hapdet. Tak leh hapdet pjg2 sbb takut tetiba line tenet ni takde .. haru dibuatnya nanti (actually jadik dah masa nak leave comment ni td .. huhu)

Fara: Sabooooo ...ada nnt yg pjg menjela nyer hapdet (huhu hope so .. )

PW : Insyallah ada nanti rezeki cam tu utk u n liza m umar n bb ...