Tuesday, November 03, 2009

November Rain

November Rain ... salah satu lagu dpd Guns N' Roses ... cam sync jek gitu dgn keadaan skrg ni. Dah ler mang dah bulan November, pastu ari2 asik ujan jek .. mang sahih ler buleh gunapakai lagu nih.

Tp aku bukan ler nak ckp sgt pasal bulan November or pasal musim tengkujuh yang dah bermula nih. Cuma sebenarnya aku cuma nak cakap aku bosan .. dah 2 ari ni aku bosan, padahal aku ada banyak dokumen yg kena siapkan .. ntah ler naper agaknya. Maybe sebab dok risau tunggu result glucose test tu or maybe ada sebab2 lain yg aku tak nampak ..

Kat cubicle aku nih, lately ni mang amat ler sunyi. Masing2 sibuk dok ngadap PC masing2 dengan their own things. Dulu leh laa gak borak2 or YM ke .. leh laa senyum2 sorang2 or tetiba leh dok tanya apa citer .. sekarang cam tensed jek. YM dah kena biluk .. tak dpt ler nak silent sembang2 kopi ngan kengkawan... ehheeh

Tp ntah ler naper mang lately ni aku rasa lemau jek ... tuh pasal tadi .. dgn selambanya aku kuar sensorg .. g KLCC .. hahahaha .. sort of release tensen .. well .. at least release gak laa sesikit .. hmmmm

No comments: