Monday, November 23, 2009

The Weekend Story

Aku rasa amat tidak bersemangat untuk bercerita dengan lebih lanjut lagi pasal aktiviti weekend ari tu. Cuma aku buat summary jek laa .. Overall ... aku rasa tak baper best laa. Best for the sake dpt g outing ngan cost yg agak rendah banding rate biasa kat resort tuh. Yg lain tu rasa cam biasa2 jek. Tak macam family day yg biasa2 or pernah aku join before this with other company n group. Anyway maybe i can hope for a better one next year and hope it will be more fun. Aku tak tau ler aku sorg je yg rasa or ada org lain yg felt the same way as i do. But i stop my story on that over here.







Ari ni ikut kan ati aku nak jek amik cuti. Letih ler .. tp bila pikirkan balik cuti ada sikit jek n masih boleh digagahkan jugak so aku bangun laa gak n bersiap g keje. Tp as usual la, smpi opis mang rasa cam mati kutu jek nak buat keje. First thing yg aku buat masa sampai tadi terus jek amik borang cuti .. nak apply cuti for this coming Thursday. Nak balik dungun dah untuk raya haji nanti. After that, u ols leh teka laa apa yg aku buat .. ahhahahaha .. till end of the day .. counting the time n hours n days ............ dah jadik cam anak aku lak nih .. hehehe

No comments: