Tuesday, October 06, 2009

Open House Raya

Last weekend, mang banyak jemputan ke open house .. alaa banyakkkkk ... ada laaaa 3 jemputan jek .. hahahaha .. byk tu kalau campur 1 lagi masa ari jumaat tuh. Fuhhh kenyang giler masa g open house umah kak som tuh .. makasih kak som. sedap juadah yg kak som hidangkan untuk kami.

Then sabtu, ada monthly check up. Setengah ari aku dok kat klinik tu. Ingatkan dia start bukak kol 8.30 pagi. Tup2 kami sampai kol 8.20 pagi tu dah ramai orang, aku dpt nombor 15 lak tuh .. huhuhuh hampeh ler nak menunggu. Hubby aku dah lain mcm je bila dgr nombor 15 tuh. Balik je dpd klinik, dpt lak msg dpd kakak aku kata nak datang umah. Huhuhu ... nak masak lagi nih .. Tadi hubby kata ada jemputan open house kat area umah aku tu, so baru jek berangan2 tak yah laa nak masak, tup tup kakak aku nak datang, takkan tak masak apa2. So pegi ler singgah petronas g beli pes mee rebus. Senang .. beli mee n udang n sayur, masuk je dlm kuah tu. Wallaaa ... jadik le mee rebus jawa aku .. hehehe .. senang ..

Niat ati nak wat open house tp memandangkan every weekend asik penuh jek jadual so rasanya tak kot. Sapa nak datang tu datang je laa .. formal open house mang takde tapi umah aku sentiasa terbuka ... jemput laa datang .. collect duit raya .. hahhaha

2 comments:

Fara said...

ehem, dah scan ke lom?? :-)
meh dtg umah saya beraya ... ahad nih sy ada kat rumah ... kalau jalan2 ke area2 klang meh le singgah ... :-)

ellyn said...

ello fara..jemput mus jer ke...hehe. Mus...jadi organizer for rombongan to Habib's hse ok tak??