Thursday, May 14, 2009

The Kebaya Kid


Semalam masa aku sampai kat nurseri utk amik my dotter tu, i got a surprise. Sampai je kat nurseri and park keta kat porch nurseri tu, aku nampak dah budak2 berlari ke arah pintu grill nurseri. Ibu, the owner of nurseri tu pun ada gak.

Then .. i saw one kid, gaya badan cam anak aku, khalisah. Tapi aku tak perasan lagi sebab budak tu yg aku perasan la, pakai baju kurung. Tetiba dia sengih2 sambil panggil mama .. mama .. Aku terus jer sengih dan yang menambahkan lebar lagi senyuman aku disertakan dengan
gelak kecil ialah .. lisa pakai baju kebaya, macam makcik2 jek .. hahaha .. comel .. tapi i just dunno what word to describe it .. seems funny and at the same time so cute ..


so balik umah aku tak lepaskan peluang terus je sambar kamera n snap gambo makcik kecik kebaya nih ..



2 comments:

Fara said...

amboi2 :-) mana datang baju kebaya tu ... comel le kann

Mus5h said...

ibu dia tuh bagi.. baju anak dia, tak muat dah. comel je kan .. dah le badan tuh berisi .. elok2 je muat badan dia baju tuh