Friday, December 22, 2006

End Of Year 2006

Diam tak diam dah dekat akhir tahun 2006. Ari nih jer dah 22hb December 2006. Ada 11 ari lagik untuk tahun 2006 nih. Kejap betul rasanya masa berlalu. Macam baru semalam jek aku peknen .. then kuar sarah bulan 4 ... tup tup .. dah bulan 12 .. sarah pun dah besau .. iskkk ... cepattttnyaaa....

Many things happen lately tapi aku tak sempat nak hapdet kat sini. Nak citer pun cam dah basi jek citer tuh. So kira tutup akaun je laa citer2 tuh.

Aku berharap sangat tahun baru nih mudah2an diberikan kemurahan rezeki buat kami sekeluarga terutama aku laa .. ehhehe .. ntah ler cam byk jer mende2 tak settle especially finance. Kadang tuh aku risau gak tp kadang tuh aku malaih nak amik port. Dok menserabutkan kepala otak aku je. So aku amik keputusan diam je .. wait and see. Tapi dalam wait and see tuh otak ligat gak berpusing cemana nak buat.. hahaha ... tak renti2nya laa.

Tahun nih seronok .. byk gak faktor penyumbang seronok nih. Antaranya .. kehadiran Nur Maisarah dalam hidup aku suami isteri. Tuh mang tak terhingga keseronokkannya. Then pasal geng reban ayam aku nih. Tak sangka lak at last aku dapat bersua muka dgn dorg. So cam rasa bertambah rapat je ngan dorg. Those people yang aku tak penah kenal pun before this. But in the end mang seronok, cam dah kenal lama jek. They are really friendly too.

Eventhough tahun nih cam tak de apa2 sangat yg menariknya selain 2 mende tadi, as usual word aku "Life goes on ... ". Suka tak suka selagi kite hidup kite haruslah meneruskan hidup kite ke arah hidup yang lebih baik dan berkualiti. Aku berharap agar tahun depan juga memberikan aku peluang lain dalam bidang kerjaya aku. Sesuatu yang baru dan environment yang baru. Mudah2an doa dan harapan aku nih dimakbulkan tuhan. Yes... sebelum org lain komen aku nak tambah sendiri .. "kena laa dengan usaha yg kuat .... " kalau tak usaha setakat doa je .. tuhan tak makbulkan jugak. Aku pun bukan laa alim ulamak or ahli sufi yg senang2 jer doa nak dimakbulkan tuhan kan.... tuh laa . tapi aku betul2 berharap nih. Doa2 kan laa yer kengkawan ...

Untuk u ols sumer ... "SELAMAT MENYAMBUT KETIBAAN TAHUN 2006"

2 comments:

Anonymous said...

Lah Awal nyer ucap selamat tahun baru.. Ucap selamat Hari Raya Haji tak der ke..?

Emm Anyway.. mmg tak dapat di nafikan.. anak adalah anugerah yang teramat besar dan amat berharga.. aku juga tau dan aku juga belajar dari tu..

Years to come lagi lah banyaknya cabaran.. semoga sukses dalam sumer bidang, dalam kerjaya yang cemerlang, menjadi ibu yang mithali dan apa jua bidang yang di ceburi..

kelu

Zul Abdullah said...

alah... bilanya lagi nak update ni..?