Tuesday, December 02, 2008

Happy To See The Old Faces

Semenjak aku register FB nih and dapat lak access (tp during certain time jek .. hak time biasa tuh sure kena blok ... hahaha) rasa seronok. Yang seronok sangat tuh bukan apa, dapat menjejak kawan2 masa kat U dulu. Some of them are my closest frens. Masing2 dah berkeluarga dan dah bertebaran merata dunia. Huhhhh word "Bertebaran" tuh ... hahaha .. aku jek yang dok kat Mesia nih. Ntah bila laa nak dapat peluang merasa realiti jejakkan kaki kat negara orang. Hmmm tapi seingat aku la, aku dah penah jejakkan kaki kat negara luar ... Singapura tuh kan negara luar Malaysia. So kiranya penah gak ler aku kuar daripada Mesia nih ropernya .. hahaha poyo jek.

Hmm actually tak dapat nak gambarkan keseronokkan berjumpa balik kawan2 lama and the same time add a new frens.

No comments: