Friday, September 23, 2005

割り当てられる日本語を話しなさい

こんにちは皆。私のblog のページへの歓迎。

今日私は国際的な言語日として日を扱うことにした。私はスペイン語の1 つのblog を掲示した。私が日本語でする今日のそう次のblog 。私がちょうどあなたのすべてに基本的な単語をもたらしたいと思う始動機ように私達に日本語でそのような物がようにある。

おはよう。
会えてうれしい。
あなたの名前は何であるか。
私は愛する。

The story goes like this:

Hi everybody. Welcome to my blog page.

Today i decided to treat the day as international language day. I have posted one blog in Spanish language. So the next blog for today i will do in Japanese. As a starter i just want to introduce to all of you the basic word we have in Japanese such as ..

Good Morning.
Nice To Meet You.
What is your name?
I love you.

4 comments:

jibam70 said...

mus selain dari 'blog' apsal aku nampak tanda '?' je...

Fara said...

err...rasa mcm nak terbalikkan pc jer..pc salah kot niiii

jibam70 said...

aku rasa blog mus kena deface by crackers la.... UX:kernel panic!

Mus5h said...

ahhahaha .. korang ada install untuk language lain ker tak? Kalau tak... tu pasal dia kuar macam2 tanda ... ahahhahah